Pokorný, Wagner & Partners, s.r.o., Attorneys-at-Law

Kterak posílit právnickou značku - Marketing & Media

Advokátní kancelář Pokorný/Wagner & spol. se již nespoléhá jen na osobní doporučení a klienty k sobě láká reklamou. Prostředí právních služeb je velmi konkurenční ve všech segmentech, tj. jak v oblasti civilní agendy, tak v problematice obchodního práva. Na rozdíl od „běžných“ zadavatelů ale klienty do advokátních kanceláří přivádějí převážně jen dobré reference. Advokátní kancelář Pokorný/Wagner & spol. je první, která možnosti propagovat svou „právnickou značku“ nyní využívá. Radek Pokorný, spoluzakladatel AK a rovněž prezident Rady pro reklamu však konkurenci vzkazuje: „Každý, kdo by chtěl jít v našich stopách a pokusit se o něco podobného jako my nyní, naprosto nemůže čekat, že jakkoliv rozsáhlá reklamní kampaň mu bezprostředně přinese klienty, tj. že vyjdou inzeráty a začnou ,drnčet‘ telefony. Takto to nefunguje.“ Co si tedy od reklamy tato kancelář slibuje? Podle Radka Pokorného bude kampaň úspěšná, pokud „za cca 2-3 roky bude kancelář mnohem více o značce než o Richardu Wagnerovi a Radku Pokorném a pokud na trhu bude posíleno povědomí o tom, že dělá špičkově kapitálové trhy, hospodářskou soutěž, litigace atd.“. Agentura Bison & Rose pracuje v oblasti PR s AK Pokorný/Wagner & spol. na několika dlouhodobých kauzách, a byla tak první přímou volbou i pro zadání kampaně. Rozpočet na média se v ní blíží k 5 mil. korun. Cílovou skupinou jsou uživatelé právních služeb na vyšší úrovni, majitelé velkých firem, ředitelé bank či šéfové právních útvarů. Foto popis| BULDOZER. Objekt je složený z textů připomínajících kauzy, buldozer představuje razantní a neotřelý přístup k řešení kauz.